Akdeniz Belediye Başkanı Muhammet Mustafa Gültak, şehit aileleri, gaziler, engelli vatandaşlar ve aileleri ile iftar sofrasında bir araya geldi. Belediyenin imkanlarının geçmişte iyi niyetle kullanılmadığını belirten Gültak, “Borç batağında bir belediye ama biz buna rağmen projelerimiz ve merkezi bütçeden aldığımız desteklerle birçok hizmet ve projeyi hayata geçirdik” dedi.
Bilindiği üzere geçmiş dönemde Akdeniz belediyesini kayyımın yönettiğini unutan Başkan Gültak,önceki dönemde Akdeniz belediyesini yöneten kayyıma sitemde bulundu.
Belediyeyi borç batağına soktuğu iddia edilen eski kayyım Akdeniz ilçe kaymakamı Muhittin Pamuk’un ne cevap vereceği merak ediliyor.





